Egipt chwilowo nie jest najlepszym pomysłem na wyjazdy nurkowe, więc jakiś substytut trzeba było wybrać. Postanowiliśmy się udać na Maltę do miejscowości Bugibba. Zapowiadała się świetna wycieczka i całkiem przyjemne nurkowania. Dlaczego? Jak zwykle polecieli z nami fantastyczni ludzie i to ekipa stworzyła wspaniałą atmosferę.

Pogoda nas uraczyła dość silnymi wiatrami i deszczem, czyli na mokro, jak to przystało na przywitanie nurków 😉 Hotel oferował dwa baseny, jeden na górnym tarasie a drugi w podziemiach. Pokoje w miarę ok ale jedynym słusznym miejscem spotkań okazał się jak zwykle pokój naszego kolegi Darka :). A wieczorami pobliskie puby i restauracje gościły nas dobrym jedzeniem i wyśmienitymi trunkami.

Nie zapominajmy po co tam polecieliśmy, czyli o nurkowaniu. Malta jest znana ze sporej ilości wraków i dość ciekawych formacjach dennych. Odwiedziliśmy takie miejsca nurkowe jak Blue Grotto, Ghar Caps, Mellieha Madonna i Comino Canyon. Różnorodne skały i głazy tworzące kaniony i jaskinie prezentowały się okazale na przystępnych głębokościach. Wraki typu P31 i El Faroud w dobrym stanie, majestatycznie leżały lub stały na dnie Morza Śródziemnego.

Podczas wyjazdu jedna z naszych uczestniczek Jolanta ukończyła kurs nurkowania OWD PADI – gratulujemy i witamy w tym szczególnym gronie nurkujących. Nie można zapomnieć o najmłodszym uczestniku wyjazdu czyli o Janku, który dzielnie zaliczał nurkowania i wiedzę z zakresu płetwonurka młodzieżowego. Otrzymał licencję oraz dyplom ukończenia kursu. Gratulacje Janek 🙂

Nie obyło się bez zwiedzania wyspy. Miejscowości takie jak Valletta, Medina i Rabat uraczyły nas swoimi bogactwami kulturowymi oraz wspaniałą architekturą. Malta jest bardzo urokliwym miejscem z wpływami brytyjskimi i włoskimi, co słuchać w potocznej mowie mimo języka maltańskiego, ale przede wszystkim widać i czuć w kuchni.

Co dobre szybko się kończy a my szykujemy się do kolejnej wyprawy. Tym razem jedziemy do Chorwacji na wyspę Murter do miejscowości Jezera. Wyjazd w terminie 18.08 – 28.08 – serdecznie zapraszamy 😀

Chorwacja VIS 17-28.08.2019

Wakacje trzeba planować już teraz i rozglądać się za ciepłym miejscem, gdzie można odpocząć, wygrzać się i przyjemnie spędzić czas z przyjaciółmi i rodziną. Zakochaliśmy się w cudownym miejscu, czyli Chorwacji. Tym razem po trzech latach corocznych wyjazdów do tego...

Gdy zamknę oczy, od razu słyszę głos oceanu, jego moc i uspokajający śpiew. Patrząc na fale, wiem, że to jest moje miejsce na ziemi, dlatego wracam już po raz trzeci na południowe wybrzeże RPA.Po dwu letniej przerwie zebrałam ekipę wspaniałych ludzi, którzy...

WSZYSTKIE MIEJSCA SPRZEDANEJagnaBlue zaprasza na wyprawę jedyną w swoim rodzaju do RPA, kraju olbrzymich przestrzeni, pysznego jedzenia, dużej ilości rekinów i zawsze uśmiechniętych ludzi.Początki RPA to dwie burskie republiki: Transwal i Orania. Burowie byli...

WSZYSTKIE MIEJSCA SPRZEDANE Serdecznie zapraszamy na kolejny, gorący weekend majowy w Dahab. Jak zwykle będzie świetna atmosfera, cudowna pogoda i bajkowe nurkowania 🙂 Samego Dahab nie muszę przedstawiać bo to miejsce trzeba zobaczyć, aby zrozumieć jego piękno i...

czytaj dalej

Upsss to zdjęcie należy do JagnaBlue.